گپی کوتاه درباره اینترنت

ما همه تواناییها، امکانات و نیازمندیهای یک وب سایت قدرتمند را در فریم ورک خود گرد آوری کرده ایم تا پس از ده سال کار و تجربه در زمینه طراحی و پشتیبانی وب سایت، امروز با دستی پر همه داشته های خود را به پیشگاه کاربران خود پیشکش کنیم.

اینترنت بازاریست پایان ناپذیر با میلیاردها کاربر جویای محتوا برای دیدن، شنیدن، خواندن، یاد گرفتن، یاد دادن، نشان دادن، خریدن و سرگرم شدن. دروازه ی آمدن به این بازار، برپا کردن یک پایگاه است. طراحی سایت و داشتن پایگاه نخستین گام برای بهرمند شدن از سود پنهان شده در دل این بازار است. شما تنها نماینده ی کسب و کار خودتان هستید. برای پیروزی در این بازار از چه استراتژی هایی بهره خواهید برد؟

در طراحی سایت پیش از هر چیز دیگر، این ایده و استراتژی کاری شماست که پیروزیهای شما را دست یافتنی خواهد کرد. بیایید کمی روشنتر باشیم: برای پیروزی باید محتوای درست و ارزشمند تولید کنید. نوشته هایی که کاربران را به دنبال خود بکشد و به شما پیشکش کند. به همین سادگی هم نیست. محتوایی بسازید که کاربران بیشتری به آن نیاز دارند. ارزشمندترین داشته برای وبسایت شما محتوای ارزشمندیست که در خود دارد و ما به آن پادشاه میگوییم. آری، محتوا در سئو پادشاهی میکند. هرچه بهتر بنویسید کاربران بیشتری را به خود فرا خواهید خواند.

از آنجایی که هر وب سایت، یک پایگاه اینترنتی برای آگاهی رسانی و نمایش شخصیت سازمان شماست، در طراحی سایت و تکنیک های بکار رفته در پدید آوردن آن، گزینه های گوناگونی را باید در دید نگه داشت. از این دسته گزینه ها میتوان به طراحی سایت شیک با کدهای استاندارد، شتاب بالا در فراخوانی سایت، بهبود کارکرد کدها و کاهش بار سخت افزار در سرویس میزبانی، گزینه های پر شمار برای کنترل هر چه بهتر وب سایت، چندکاره بودن و پشتیبانی و توانایی بروزرسانی پلتقرم، فریم ورک و پوسته وبسایت اشاره کرد.

شرکت توسعه وب و میزبانی پارسیان همه تواناییها، امکانات و نیازمندیهای یک وب سایت قدرتمند را در فریم ورک خود گردهم آورده است تا پس از ده سال کار و تجربه در زمینه طراحی و پشتیبانی وب سایت، امروز با دستی پر همه داشته های خود را به پیشگاه کاربران خود پیشکش کند.

وردپرس یک پلتفرم متن باز، ایمن و بسیار قدرتمند است که در این سالها به کمک کامونیتی پرشور و توانمندش جایگاه ویژه ای در دنیای طراحان وب برای خود دست و پا کرده است. با توجه به این که پیش تر وردپرس را به عنوان یک پلتفرم وبلاگی میشناختیم، با تلاش گروه های دوست دار این پلتفرم دوست داشتنی، در این سالها وردپرس را با ویژگیهای یک CMS قدرتمند و همه فن حریف در دنیای وب میشناسیم. این روزها بسیاری از وبسایت ها و وبلاگهای شناخته شده با کمک وردپرس طراحی شده اند. از جمله طراحی سایت خبری با وردپرس و یا طراحی سایت شرکتی، شخصی و سازمانی و…

6501
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.